Frakt och Upphämtning - Allmänna Affärsvillkor

Frakt och Upphämtning

Allmänna Affärsvillkor

Behandlingstid för order på lagret:

Din order kommer att behandlas på vårt lager inom 1–3 arbetsdagar.

Så här beställer du frakt för din order

När du handlar varor från Tyskland är det viktigt att vara medveten om att lagen kräver att köp av varor och beställning av frakt är två separata processer: Du måste först beställa och betala för dina varor och sedan beställa och betala för frakten.

Steg för att beställa och betala för dina varor och frakt:

  1. Välj dina produkter: Sök efter och lägg till de önskade produkterna i din kundvagn och gå sedan till betalning för att slutföra ditt köp.
  2. Betala för produkterna: Ange dina uppgifter. Betala sedan för dina varor (observera att frakt inte ingår i detta steg). Du får en orderbekräftelse via e-post som innehåller ditt ordernummer och vikten på din order.
  3. Beställ och betala för frakt: När dina varor ska hämtas av ett fraktföretag är det ditt ansvar att arrangera detta. Du kan hitta lämpliga fraktföretag genom att söka på nätet. När du är på fraktföretagets webbplats kommer de att guida dig genom processen att boka frakt för just din order. Du måste ange vikten på paketen och ditt ordernummer som du fick i orderbekräftelsen.
  4. Ta emot dina produkter: Efter att frakten har beställts kommer vi att förbereda och packa dina produkter för upphämtning.